Info Kemalangan : Pacuan Empat Roda Terhumban ke Bawah


Keadaan Pacuan 4 roda

Kuala Lumpur: Sembilan individu, termasuk tujuh wanita dipercayai warga Indonesia cedera selepas kenderaan pacuan empat roda Mitsubishi Pajero menaiki sebelum mereka berlanggar dengan sebuah lori terbabas dan merempuh pagar di sepanjang Lebuhraya Persekutuan dan menjunam tiga meter untuk laluan basikal, pagi semalam.

Dalam kejadian pada 06:50, kenderaan yang dipandu oleh seorang lelaki tempatan yang membawa seorang lelaki dan tujuh wanita yang beriman pekerja pembersihan bangunan dari pantai ke arah modal.

mangsa yang cedera dibawa ambulans


Bomba dan Penyelamat Ketua Hamid David Beach berkata beliau menerima panggilan kira-kira kemalangan di 06:58 dan apabila jentera yang pertama membawa Salmi Abdul Mukti dari Pantai Bomba dan Penyelamat tiba di tempat kejadian, sembilan mangsa ditemui terperangkap di dalam kenderaan itu, termasuk pemandu.

Beliau berkata, pada masa itu, kereta itu terbalik dan semua mangsa menjerit meminta pertolongan.

"Kita perlu membantu orang ramai selamat mengeluarkan semua mangsa. Kebanyakan mangsa cedera dalam muka, tangan dan kaki.



Related

Kemalangan 1573898297759497098

Post a Comment

emo-but-icon

Follow Us

info jenayah

Facebook

Tentang Kami

Blog Info Jenayah merupakan sebuah laman web yang memaparkan isu jenayah yang berlaku di dalam negara dan juga luar negara. Selain itu blog ini juga akan memaparkan tentang cara mencegah jenayah.


TERUSKAN BERSAMA INFO JENAYAH

Bilangan Pelawat

item