Info Jenayah :Dibunuh Kejam, Kemaluan Dalam Mulut,



Ini pembunuhan ganas yang berlaku di Caruaru, Brazil. Orang dalam gambar-gambar, Edson Ferreira do Nascimento, yang dikenali sebagai Som, adalah tukang besi dan tinggal di tempat di mana dia bertemu akhir beliau, dalam salah satu cara yang paling dahsyat mungkin. Zakarnya telah terputus, ketika beliau masih hidup, dan dimasukkan ke dalam mulutnya. Beliau kemudiannya ditikam beberapa kali di kawasan batang tubuh.


Menurut jiran-jiran, dua lelaki memasuki kediaman dengan Edson dan pada kira-kira tengah malam, jeritan menyeksakan boleh didengar datang dari rumahnya. Mereka juga menegaskan bahawa mangsa adalah alkohol, dan bahawa setiap kali dia mabuk, dia menunjukkan batang untuk wanita dan kanak-kanak di khalayak ramai.

Dia bercerai dan telah berkhidmat masa di penjara untuk menewaskan bekas isterinya.

Polis tidak mempunyai petunjuk tentang siapa pembunuh berkenaan, tetapi mengesyaki bahawa kelakuan beliau adalah sebab utama mengapa dia telah dibunuh.

Well, saya rasa bahawa Brazil mempunyai 'cara khas' mereka untuk berurusan dengan orang-orang sesat.





Related

pembunuhan kejam 430404851532576861

Post a Comment

emo-but-icon

Follow Us

info jenayah

Facebook

Tentang Kami

Blog Info Jenayah merupakan sebuah laman web yang memaparkan isu jenayah yang berlaku di dalam negara dan juga luar negara. Selain itu blog ini juga akan memaparkan tentang cara mencegah jenayah.


TERUSKAN BERSAMA INFO JENAYAH

Bilangan Pelawat

item