Setempat : Pondan Puntianak Ipoh



IPOH :Wajah Jelita seperti model, Namun segelintir pelacur Tahiland di sekitar bandar raya ini mendapat jolokan nama "Pondan Puntianak" apabila bertindak ganas ketika ditahan oleh pihak berkuasa dengan mencakar dan mengigit anggota yang menahan mereka, ada juga yang menawarkan perkhidmatan seks percuma kepada penguatkuasa.

Kumpulan perlacur yang bergiat secara berkumpulan itu dikesan memonopoli kegiatan maksiat di beberapa kawasan pada waktu malam, antaranya di jalan Kalsin, Jalan Kampar dan Jalan CM Yusuf.

Timbalan penolong Pengarah Imegresen Perak Irwan Zahid berkata, Kehadiran pelacur ponda itu memang dalam perhatian pihak berkuasa dan penangkapan akan dilakukan dari masa ke semasa,

Munurutnya, dalam beberapa operasi yang dilakukan sebelum pelacur pondan itu agak agresif apabila mengigit tangan dan menckar beberapa anggota pengutkuasa yang cuba menhan mereka.


"Mereka juga sanggup bergelut dengan anggota semata-mata untuk melepaskan diri, Kami akan terus melakukan pemantuan bagi membebaskan bandar ini dari maksiat." katanya


Related

Jenayah Tempatan 563576904373833517

Post a Comment

emo-but-icon

Follow Us

info jenayah

Facebook

Tentang Kami

Blog Info Jenayah merupakan sebuah laman web yang memaparkan isu jenayah yang berlaku di dalam negara dan juga luar negara. Selain itu blog ini juga akan memaparkan tentang cara mencegah jenayah.


TERUSKAN BERSAMA INFO JENAYAH

Bilangan Pelawat

item