Kemalangan : Pasangan Suami Isteri Dilanggar Tren




KUALA LUMPUR, 15 Jan : pasangan warga emas dilanggar oleh kereta api, semasa pulang dari membeli-belah semalam.
Mangsa dikenali sebagai Md Nor Lian, 70, dan Norlah Mat Ani , 65, .
Pasangan itu mengambil jalan pintas merentas landasan kereta api berhampiran Jalan Reko untuk kembali ke rumah mereka di Jalan Sek 2/20 Kajang Utama , sekitar 200 meter dari tempat kejadian.
Ketua Polis Kajang ACP Ab Rashid Ab Wahab mengesahkan kedua-dua mati di tempat kejadian 12:30 itu.


" Mangsa-mangsa yang dialami kepala yang serius dan kecederaan badan , dan mereka telah mengheret selama hampir tiga kilometer sebelum jatuh ke dalam longkang berhampiran, " kata Ab Rashid.
Rashid berkata pemandu kereta api itu membuat laporan polis setelah menyedari kedua-dua mangsa telah melanda. Kereta api itu menuju ke Rawang dari Seremban.

Tujuh anggota dari stesen Kajang Bomba dan Penyelamat membantu mendapatkan semula badan-badan, yang kemudiannya dihantar ke Hospital Kajang, katanya.
Difahamkan penduduk di dalam dan sekitar kawasan itu sering melintasi landasan kereta api untuk sampai ke Jalan Reko dan Kajang Utama.
Keretapi Tanah Melayu Berhad mengesahkan kemalangan itu dan berkata ia tidak mengganggu perkhidmatan Komuter.

Related

Kemalangan 1669245496811492433

Post a Comment

emo-but-icon

Follow Us

info jenayah

Facebook

Tentang Kami

Blog Info Jenayah merupakan sebuah laman web yang memaparkan isu jenayah yang berlaku di dalam negara dan juga luar negara. Selain itu blog ini juga akan memaparkan tentang cara mencegah jenayah.


TERUSKAN BERSAMA INFO JENAYAH

Bilangan Pelawat

item